5/12/2006

Sanatçıların ölümü ayrı bir etkiliyor beni.Evet her ölüm erken ölümdür bence.Pazar günü harem'den üsküdar'a doğru giderken Kız Kulesinin karşısındaki bir mekanda Cem Karaca Cuma-C.tesi pankartını görünce vay be Cem Baba şimdi de buraya gelmiş diye geçirdim içimden. Ne mutlu ki ölmedem Shaft'ta tam en önden kendisini seyretme şerefine erişmiştim.O zaman yanımdakilere demiştim ki ''iyi bakın sahnede bir tarih var ve bu tarihi çok fazla seyretme şansımız olmayacak''. Sanırım çoğu insan da benim gib düşünüyordu.Ve beklenen son...59 yaşında olmasına rağmen 70 gibi gözüküyordu ama şarkılarını söylerken 25 gibiydi kendisi... Bu yaşımda o performansı sergileyemezdim doğal olarak.Sanırım 70 yaş görüntüsü geçirdiği onca yılların kalıntılarıydı teninde ki. Yine aynı sahneler yaşanacak bu akşam tv.lerde,bir grup insan konuşacak biraz resimdeki gözyaşları biraz namus belası arka fon müziklerinde duyulacak ve klasik yaşarken vermediğimiz değeri öldüğünde vereceğiz Cem Baba'ya... Dün akşam arkadaşlar ile çalarken bizde ruhunu şad ettik şarkılarıyla.Bir müzisyenin arkasından yapılacak en güzel şey onun parçalarını çalmaktır bence.Keşke ben öldüğümde de birisi çalsa benim parçalarımı hatıra olaraktan :)) Barış Manço,Cem Karaca ve Erkin Koray dır Türk Rock müziğinin üçlü saç ayağı ve sadece bir tanesi kaldı.Onu koruyabliyor muyuz ?HAYIR.. Bir gün Erkin Baba'nın arkasından da aynı fotokopi çekilecek yaşanmışlar olaraktan... Hayat devam ediyor...