6/20/2006

Eğitime %100 Destek

"Eğitime %100 Destek" kapsamında üzerimize düşen sosyal sorumluluk kampanyası çalışmamızda ilde bulunan devlet okulları kütüphanelerinin ihtiyaç duyduğu kitapları temin etmek amacı ile ulaştırılacak kitap bağışlarını Milli Eğitim Müdürlüğü vasıtası ile okulların 2006-2007 yeni eğitim dönemine kadar devam sürdürmeye çalışacağız.

Amacımız kitap eksiği olan okullara yardımcı olmak ve aynı zamanda yeni öğrenim döneminde zengin bir kitaplığa sahip olmalarını sağlayarak ufak bile olsa bir fark yaratmaya çalışmaktır. Kitap dostlarından ulaşabildiklerimizden ve bu yazımızın ulaşabileceği kişi ve kurumlardan destek olmalarını rica ediyoruz. Türkiye’nin geleceği olarak gördüğümüz kıymetli öğrenci kardeşlerimiz için sizleri kampanyamıza destek olmaya ve bu mesajı sevdikleriniz ile paylaşmaya davet ediyor, kitap bağışlarınızı aşağıda ki adrese bekliyoruz.

Tarkan Deniz ,JCİ Uluslararası Genç Ticaret OdasıAvrasya Toplumsal Projeler Direktörü

Kitap bağışlarınız için gönderi adresi ile ilgili kişilerin mail adres ve telefon numaraları:

T.C. M.E.B. Niğde il Milli Eğitim Müdürlüğü JCI AVRASYA KİTAP BAĞIŞ KAMPANYASI Aşağı Kayabaşı Mh. Yeni Müze Cd. Müze Yanı51200 Niğde Tel: 0388 23232 72/73/79 Fax: 0388 232 32 74Halil

İbrahim YAŞAR Niğde il Milli Eğitim Müdürü

hiyasar@meb.gov.tr

Mustafa Yiğit Niğde il Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü

mailto:Müdürünigdemem@meb.gov.tr Resmi web sitesi http://nigde.meb.gov.tr/