1/11/2015

2014 Yılından Kalanlara Bakış



2006 yılın da bu blog sitesini oluşturduğum zaman kendi tarihime not düşmeyi amaçlamıştım. Hayatın akış hızı bu siteyi çok fazla güncel tutmama izin vermese de bir çok zaman düşüncelerimi bu site üzerinden paylaştım. 
Bir çok senenin ardından değerlendirmeler de yapmıştım . Ama hali hazırda içinde bulunduğum süreç bu sene beni bu tarz bir değerlendirme yapmaktan alıkoydu. 
Bazı yaşadıklarımı kendi tarihime not düşmeye elim gitmedi açıkçası. 
Sonuçta burası benim dünyam olduğuna göre istediğim zaman da bu düşüncelerimi paylaşabiliyorum en azından. 
Facebook denen mecra her ne kadar kişisel günlük tarzındaki yazılarımın sıklığını engellese de bir şekilde o platformdan yine paylaşımlar yapabilme imkanı olması avantaj. Bu doğrultuda 2014 yılında facebook duvarım da paylaştığım fikirlerden benim için önemli olanları 2014 Yılından Kalanlara Bakış başlığının devamın da aylar itibariyle paylaşmaya kadar verdim. 
Gönlümüzce yaşayacağımız güzel bir yıl olması dileğiyle...